یخچال فریزر دوقلو ال جی کره ای اصل

Wiki Article


مدل هایی که همرده تلویزیون AU8000 Samsung هستند در برندهای ال جی و سونی نیز سری eight می باشند، ما اینجا سعی کردیم تا در بین خود محصولات سامسونگ نیز مقایسه ای برای درک بهتر تفاوت ها انجام دهیم. با دیدن جدول مقایسه می توانید به این نتیجه برسید که au8000 بهتر از au7000 و یک رده پایین تر از au9000 است در نتیجه مشخصات و امکانات آن نیز به همین مراتب عمل می کند. از محبوب ترین مدل های بازار تلویزیون سامسونگ AU8000 می‌باشد.


این سیستم به شما کمک می‌کند مواد غذایی را برای مدت طولانی‌تر و به‌صورت تازه‌تر نگه‌داری کنید. این محصول دارای سیستم Digital Cooling یا سامانه‌ی کنترل سرمایش الکترونیک است. این سیستم مجهز به سنسورهای کنترل دما است و پس از تشخیص دما در داخل و بیرون یخچال، آن را به این سامانه منتقل می‌کنند. این سامانه پس از تحلیل داده‌ها آن‌ها را به کمپرسور انتقال می‌دهد تا سرمایش مورد نیاز دستگاه را فراهم کند.


یخچال فریزر دوقلو ال جی بهتره یا سامسونگ

کره جنوبی به عنوان یکی از پیشروترین کشورهای تولیدکننده منسوجات و لوازم الکترونیک در دنیا به شمار می‌رود. شرکت توسعه سرمایه گذاری انتخاب سرویس ایران این شرکت را به مبلغ 518 میلیون دلار خرید. در سال 1399 میلادی در پی بحران مالی آسیا شرکت دوو ورشکست شد. فعلا هم یخچال های دوو که از طریق مناطق مرزی مانند بانه و گناره وارد میشوند کره ای می باشند. چرا که عضو مهمی از آشپزخانه به شمار می‌رود و علی رغم تنوع بالا، برندهای مطرح و قابل اطمینان کمی در بازار ایران حضور دارند.


از ویژگی‌های ظاهری این محصول می‌توان به یخ‌ساز و آبسردکن در کنار هوم‌بار اشاره نمود. درصورتی‌که چرخ‌ها دارای ترمز و یا پایه‌های قابل تنظیم برای جلوگیری از حرکت یخچال باشند، داشتن چهار چرخ بهتر از دو چرخ است. برخی دیگر از یخچال ها زمانی که درب آن را زیاد باز نگه می‌دارید و یا درست نمی‌بندید با بوق هشدار شما را مطلع می‌سازند. اکثر یخچال های استیل درب‌های کاملاً صاف دارند درحالی‌که درب بیشتر یخچال ها کمی انحنا دارد.


من 10 ساله یخچال فریزر امرسان دارم تا حالا هم آخ نگفته و خیلی هم ازش راضیم.تازه یخچال من برفک دار هستش سالی 2 بار برفک میزنیم. زیاد شنیدم که یخچال فریزر آیسان خیلی خوبه موتورش اصل هست و قیمتش در حدود 1300برای بدون برفک و 1100 برای با برفک. در ادامه قصد داریم تا در قالب یک راهنمای خرید، کلیدی‌ترین قدم‌های لازم برای خرید یک یخچال مناسب را توضیح دهیم.


یخچال فریزر دوقلو ال جی بانه


محصولی که مشاهده می‌کنید، از سری یخچال فریزرهای «کمبی» است که قسمت بالا به یخچال و قسمت پایین آن به فریزر اختصاص داده شده است. حجم بالای این محصول که برابر با ۵۹۳ لیتر می‌باشد، برای خانواده‌های پرمصرف مناسب است. همچنین، مصرف انرژی این مدل از نیکسان، با نمودار A می‌باشد؛ که این ویژگی بسیار خوب است.



تلویزیون eighty five اینچ سامسونگ 85AU8000 بزرگ‌ترین عضو خانواده تلویزیون های سری eight سامسونگ و گران‌ترین سایز آن ها است. این مدل از سیستم صوتی ضعیفی که دارد رنج می برد؛ البته بیشتر افرادی که این نمایشگر را می خرند برای جبران کمبود صدا از یک ساندبار یا سیستم صوتی جداگانه استفاده می کنند و می توانند صدایی با کیفیت عالی را در محیط خود بشنوند. یکی از خوبی های تلویزیون سامسونگ 85AU8000 پیشتیبانی آن از فناوری صوتی Q-Symphony است، که به وسیله آن می توانید هم صدای ساندبار و هم صدای تلویزیون را همزمان پخش کنید و چند برابر صدای با کیفیت تر و پر فدرتات تر را شاهد باشید. نیز به آن مجهز شده، به لطف این قابلیت به سرگرمی‌های فراوانی اعم از مرورگر وب، شبکه‌های اجتماعی و پر کاربرد Youtube و Netflix که از معدود برنامه‌ها است، دسترسی پیدا می‌کنید.


مقایسه یخچال فریزر دوقلو ال جی و سامسونگ


برای آگاهی از میزان مصرف انرژی یخچال فریزر به برچسب انرژی آن دقت کنید. هرچه میزان مصرف انرژی به درجه‌ی A نزدیک‌تر باشد، مصرف انرژی آن کمتر است. خانواده‌هایی با جمعیت کمتر یا زوج‌های جوان بهتر است یخچال‌های کوچک‌تر اما با امکانات خوب خریداری کنند. البته در هر دو مورد میزان مصرف مواد غذایی اهمیت زیادی دارد .


اما قابلیت Easy Rack plus در ماشین ظرف‌شویی باعث می‌شود کاربر دچار چالش‌های این چنینی برای شستن ظروف بزرگ در ماشین ظرف‌شویی نشود. مصرف انرژی در این مدل خوب است و طراحی ظاهری آن زیبا و کیفیت قفسه‌ها مناسب است. خدمات پس از فروش یخچالهای دوو و اسنوا یکسان و توسط یک شرکت(انتخاب سرویس خامی ) انجام می شود. در مقاله دیگری به مقایسه یخچال اسنوا و دوو خواهیم پرداخت ولی بطور کلی می توان عنوان نمود که این دو برند دارای تکنولوژی ساخت تقریبا یکسان می باشند. نظرات مشتریان با توجه به هر مدل یخچال و فریزهای دوو متفاوت است.


این نمایشگرها با ارائه‌ی طیف گسترده‌ی رنگ‌ها به نمایش تصاویر خارق العاده با رنگ و لعاب فراوان در اختیار تماشاگران قرار می‌دهد. تلویزیون سامسونگ Au8000 از فناوری 4k پشتیبانی می‌کند، فورکی با داشتن رزولوشن 3840×2160 پیکسل four برابر بیشتر از full HD تصاویر با کیفیتی را ارائه می‌دهد. درواقع فورکی برای ارائه‌ یک تصویر حدود 8 میلیون پیکسل را به کار می‌گیرد، بنابراین این قابلیت تصاویر و صحنه‌های زنده و طبیعی با رنگ‌های سیر و غنی را برایتان به اجرا در می آورد. سامسونگ برای مقاوم بودن AU8000 دو پایه‌ی خوش‌تراش و شیک و با دوام را طراحی نموده، هر کدام از آنان را در قسمتی تعبیه نموده‌.



حتی می توانید یک کشوی یخچالی را بیرون بیاورید و آن را پر از نوشابه های سرد کنید. راهنمای خرید به شما کمک می کند نوع مناسب خانواده خود را انتخاب کنید. فضای ذخیره سازی به شما کمک می کند تا آرام ترین مدل ها را پیدا کنید. یکی دیگر از برندهای گران قیمت لوازم خانگی خارج از آلمان ، Miele ، دارای بسیاری از کیفیت های مشابه بوش است. از ویژگی های بارز آن توجه به جزئیات طراحی های پیشرفته در مدلهای خوش ساخت و ظاهری برتر که با قیمت مناسب ارائه می شود.


یخچال فریزر، یکی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین لوازم خانگی است که خرید آن نیازمند توجه و حساسیت زیاد است. تنوع برند، مدل و قیمت یخچال فریزرهای موجود در بازار، بسیاری از افراد را دچار سردرگمی کرده است. بهترین برند و مدل یخچال فریزر، معمولا باید بر اساس نیازهای هر فرد و همچنین نحوه استفاده از آن معرفی شود.


قیمت یخچال فریزر دوقلو استیل ال جی


اکثر یخچال‌ها، فارغ از رده‌بندی و کلاسشان، با گنجایش‌های مختلفی عرضه می‌شوند؛ این عدد، با واحدهای فوت یا لیتر اندازه‌گیری می‌شود. شرکت‌های سازنده‌ی یخچال، معمولا گنجایش کل دستگاه را کمی بیشتر از میزان واقعی اعلام می‌کنند؛ بنابراین بهتر است که هنگام خرید با گنجایش مورد‌نظر، یخچالی تهیه کنید که ظرفیت اسمی بیشتری از ظرفیت مورد نیاز شما داشته باشد. اساس کار این کمپرسور ها بر اساس حرکت یک پیستون در داخل یک سیلندر است. کمپرسور های پیستونی سر و صدای زیادی دارند و برق بیشتری مصرف میکنند. اکثرا در یخچال های ارزان قیمت از کمپرسور پیستونی استفاده می شود. توصیه می کنیم رنگ های فانتزی (یعنی رنگ هایی غیر از سفید، مشکی و نقره ای ) رو انتخاب نکنید.


یخچال فریزر دوقلو ال جی بهتره یا سامسونگ

کمپرسور به کار رفته در یخچال فریزرها باید به گونه‌ای باشد که در شرایط آب وهوایی گرم ومرطوب نیز، دچار افت عملکرد نشود و کار سرمایش را به خوبی انجام دهد. هیمالیا یکی از پرآوزه‌ترین و شناخته‌شده‌ترین برندهای ایرانی است که یخچال فریزر یکی از اصلی‌ترین محصولات آن است. خانگی 24 یکی از بزرگترین، جامع ترین و بروزترین سایت های خرید آنلاین است که راحتی در خرید، قیمت پایین و تنوع بالای محصولاتش، خرید اینترنتی ناب و لذت بخشی را پیش روی شما قرار می دهد.


یخچال فریزر دوقلو ال جی اصل کره


در نتیجه ، اکنون می توانید مواد غذایی خود را برای مدت زمان طولانی تری در یخچال بوش نگهداری کنید. ما در این مقاله جند مدل از بهترین یخچال فریزرهای موجود در بازار از برندهای معتبر (سامسونگ، دوو، امرسان و ...) و در نوع های مختلف هم ایرانی و هم خارجی را به شما معرفی می‌کنیم. اگر در مورد انواع و مشخصه‌های یخچال فریزر اطلاعات خاصی ندارید می‌توانید به قسمت راهنمای خرید یخچال فریزر در انتهای مقاله مراجعه کنید. این یخچال و فریزر ساید بای ساید که مشاهده می‌کنید، توسط برند «اسنوا» تولید شده و با مدل «SN8-2261GW» به بازار عرضه شده است. محصولی هوشمند و بسیار زیبا که به آن مدل «هارمونی» نیز گفته می‌شود.


یخچال فریزر دوقلو ال جی بهتره یا سامسونگ

صدای کم دستگاه و مصرف پایین انرژی از دیگر ویژگی‌های خوب این محصول به‌شمار می‌روند. محفظه‌ی نگه‌داری میوه و سبزیجات این محصول دارای قابلیت انتخاب رطوبت خودکار هستند. این ویژگی باعث می‌شود این محصولات با کیفیت بهتری نگه‌داری شوند. زیرا قابلیتی با عنوان Water Wall وجود دارد که باعث می‌شود شستشوی ظروف در آن‌ها به صورت خطی انجام شود. به عبارتی در این دستگاه‌ها به دلیل تعبیه بازوهای آبپاش در قسمت‌های مختلف دستگاه، شسشتوی همه ظروف در ماشین ظرف‌شویی به صورت یکنواخت و هم‌زمان انجام می‌شود.


یخچال فریزر دوقلو ال جی جدید


از جمله صفحات لمسی داخلی (معروف به نام Family Hub) که واقعاً به عنوان مرکز اصلی سیستم خانه هوشمند شما عمل می کنند. سامسونگ بهترین مدل های یخچال را در بازار امروز با سبک های مختلف از مدل های ۳ در گرفته تا طرح های مختلف ۴ در تولید می کند . اصطلاح “Food Showcase Door” نام سامسونگ برای ویژگی یکی از این مدل ها است. در طول سال ها سامسونگ از طراحی با درب داخلی فلزی پشتیبانی می کرد تا هوای سرد بهتر حفظ شود.


یخچال فریزر دوقلو ال جی بهتره یا سامسونگ

همیشه گفته اند که پیشگیری بهتر است ، پس چه بهتر که ما هم به این حرف عمل کنیم و قبل از خرید یخچال ساید بای ساید ابتدا بیاییم و ابعاد یخچال ساید را بررسی کنیم تا بتوانیم مناسب ترین اندازه یخچال ساید را برای آشپزخانه خود تهیه کنیم . در ادامه جواب سوالاتی که در ابتدا وجود داشت را پاسخ خواهیم داد . برای مقایسه‌ مصرف انرژی یخچال‌ ها، باید به برچسب انرژی که روی بدنه‌ دستگاه چسبانده شده، نگاه کنید. روی این برچسب علاوه‌ بر یک‌ سری اطلاعات مثل مصرف سالانه‌ انرژی و میزان صدای تولید شده توسط موتور یخچال، رده‌ بندی مصرف انرژی یخچال هم مشخص شده. این رده‌ بندی که از حروف A+++ (برای بهترین مصرف انرژی) تا D (برای بیشترین مصرف انرژی) درجه‌ بندی شده، معیار خوبی برای مقایسه‌ مصرف انرژی یخچال‌ ها باشد.


برخی دیگر از مواد غذایی باید کاملا در محیط خشک باشند تا دیرتر خراب شوند. با کمک این قابلیت میتوان رطوبت بخش های مختلف یخچال را تنظیم کرد. به همین راحتی مدت ماندگاری مواد غذایی در یخچال افزایش پیدا می کند.


یخچال فریزر دوقلو ال جی استیل


حتما این نکته رو در نظر داشته باشید که خیلی از امکانات یخچال فریزر های مدرن در بسیاری از خانه ها اصلا استفاده نمی شوند. برای مثال یخچال X33 که امکان سفارش از فروشگاه انلاین را دارد، در کشور ما کاربردی ندارد و لازم نیست برای این قابلیت هزینه ی گزافی پرداخت شود. یخچال و فریزر بدون یخ Emerson مدل “BFN27D502” ، با نمودار مصرف انرژی نمودار B ، یکی از یخچال های نسبتاً بسیار کارآمد است. ظرفیت این یخچال 373 لیتر است که 502 لیتر آن ظرفیت یخچال و مابقی ظرفیت فریزر است.


یخچال فریزر دوقلو ال جی بهتره یا سامسونگ

این مدل با دارا بودن قابلیت DOOR IN DOOR (درب بار شفاف شونده)به یخچالی کم مصرف بدل شده که مهمترین فاکتوربرای انتخاب یخچاله ،مجهز به فیلتر شش لایه هایژن فرش و مجهز به سیستم کنترل هوشمند دیجیتال دمای یخچال و فریزره. محصول بعدی که به معرفی آن می‌پردازیم یخچال فریزر دوقلوی پارس مدل LRDST170WD-FRZNF170 است. ایم یخچال فریزر یکی از محصولات با کیفیت این برند ایرانی به‌شمار می‌رود.


یخچال فریزر دوقلو ال جی اصل


تکنسین جهت هماهنگی با شما تماس خواهد گرفت تا در زمان مورد نظر شما به محل مراجعه کند. درخواست نصب، سرویس و یا تعمیرات خود را به صورت آنلاین و یا تلفنی ثبت کنید. با توجه به اینکه تکنسین های کاراباما در سراسر شهر و در نزدیکی محل کار یا زندگی شما حضور دارند امکان ارائه خدمات به شما در همان روز فراهم شده است. پاسخ سوال شما به عوامل متعددی مانند بودجه، نوع نیاز، تعداد افراد خانواده و… بستگی دارد. بررسی کنید که آیا کشوی جامیوه ای، طبقات و سایر محفظه‌ها هنگام نیاز به تمیز کردن به‌راحتی از جای خارج می‌شوند. به دنبال مدل‌هایی باشید که تمیز کردن آن‌ها راحت باشد و گوشه‌ها و لبه‌های مشکل‌ساز برای تمیز کردن نداشته باشند.


مدل Samsung RF22N9781SR ضد عمق است و در رنگ های ضد زنگ مقاوم در برابر اثر انگشت یا فولاد ضد زنگ سیاه وجود دارد. محصول هم خانواده آن RF28N9780SR دارای عمق کامل و ظرفیت زیادی است. قفسه ها و کشوها از کیفیت بالایی برخوردار هستند و احساس قابل توجهی دارند. یکی از اجزای فریزر با لمس یک دکمه می تواند به یخچال تبدیل شود تا فضای بیشتری برای یخچال فراهم کند. محصولات این حوضه ی سامسونگ از دوام بالا و طراحی شیک و گنجایش خوبی برای مرکز آشپزخانه شما برخوردار است.



یخچال فریزر دوقلو ایرانی یخساران مدل مروارید نیز، مجهز به آبسردکن و مجهز به شیشه های نشکن طبقات است. و از three میلیون تا 14 میلیون با توجه به پول و اپشنای مورد استفادتون خرید کنید . فضای باز اشپزخونه خیلی بهتر از یخچال ساید که ازشم مصرف نشه.


قیمت یخچال فریزر دوقلوی ال جی کره ای

اگر برای خرید بعدی خود به دنبال گزینه ای سطح پایین یا حتی میان رده هستید ممکن است مدل Miele گزینه مناسبی برای شما نباشد. اما اگر به دنبال بهترین بهترین ها هستید این مارک کاملاً بخشی از جستجوی شماست. اگر دیگر لوازم ال جی را امتحان کرده اید و از آن راضی بوده اید شاید یخچال ال جی برای انتخاب برایتان قابل تأمل باشد. ال جی سبک های کاملی از طرح ها را از درب فرانسوی ، یخچال فریزر درب کنار هم ، تا یخچال فریزر پایین ارائه می دهد. بیشتر کاتالوگ های ال جی دارای مدل های درب منزلی و عمق شمارنده و همچنین یخچال های عمیق منظم هستند.

Report this wiki page